27 Februari 2015

Neopost is nieuwe verdeler van Roland DG-printers

Zaventem, 27 februari 2015 – Roland DG Central Europe kondigt een samenwerking aan met Neopost voor de verdeling van grootformaatprinters in België. Vanuit het hoofdkantoor in Zaventem staat Neopost in voor de verkoop van en service op het hele gamma van professionele inkjetprinters van Roland DG.

Johan Struyfs, Sales Manager bij Roland DG Central Europe is opgetogen: “Neopost is marktleider in document- en mailingsystemen. Het is een professionele firma die, net als Roland DG, service heel hoog in het vaandel draagt. Met een uitgebreide en diverse klantenbasis van onder meer postbezorgingsbedrijven, overheden, banken, hotels en verzekeringsmaatschappijen zullen zij klantengroepen aanspreken die buiten de sign-markt gelegen zijn. Voor Roland DG is dit een zeer waardevolle aanvulling op ons bestaande dealernetwerk.”

Thanassis Thomopoulos, Marketing Director BeNeLux bij Neopost, verduidelijkt hun stap naar grootformaatprinten: “Hoewel we al bijna 100 jaar de leidende positie hebben voor mailingsystemen en documentbeheer, willen we onze klanten nieuwe antwoorden bieden op de steeds belangrijker wordende vraag naar personalisatie van communicatiedragers. Grootformaatprinters zijn hierin een zeer belangrijke schakel. Dit soort printers is heel flexibel, heeft geen opstartkosten en kan elke print personaliseren zonder extra kost.”

Thomopoulos is erg enthousiast over de samenwerking met Roland DG: ”Roland DG is een kwaliteitsmerk. Ze werken zeer professioneel, leveren duidelijk advies en bieden een uitstekende service-na-verkoop. Dit zijn kwaliteiten die wij bij Neopost ook uitdragen. Bovendien werken onze collega’s in Ierland en Denemarken al enkele jaren samen met Roland DG, wat zeer goed loopt. We zijn er dan ook van overtuigd dat we in België dezelfde successen zullen boeken.”

Over Neopost

Neopost is wereldleider in oplossingen voor post- en pakjesverwerking, verzenddiensten en digitale communicatie. Vandaag is Neopost aanwezig in België en in 30 landen over de hele wereld, en ook via een ruim netwerk van partners in meer dan 90 landen. De 6200 medewerkers wereldwijd zetten zich in om de interacties van hun klanten responsiever en krachtiger te maken.

Over Roland DG

Roland DG Corporation is wereldleider in de productie van inkjetprinters, freestoestellen, graveermachines, snijplotters en 3D-printers. De firma heeft een voortrekkersrol gespeeld in de ontwikkeling van de gecombineerde print- en snijtechnologie en is vandaag de absolute nummer één voor zulke combitoestellen, met meer dan 140.000 verkochte systemen* wereldwijd

*Het totale aantal inkjettoestellen dat op 31 maart 2014 door de onderneming was verscheept