Neopost verandert zijn naam in Quadient
Een uniform merk en een wereldwijde organisatie versterken de focus op onze klanten en de toekomst
Neopost, een leider in zakelijke oplossingen voor zinvolle klantrelaties via digitale en fysieke kanalen, kondigde vandaag aan dat het bedrijf zijn bedrijfsnaam verandert in Quadient. De nieuwe merkstrategie weerspiegelt de toewijding van het bedrijf om klanten beter in contact te brengen met hun cliënteel, omdat interacties steeds meer met elkaar verbonden, persoonlijk en digitaal zijn geworden.
De verwachtingen van de klant evolueren voortdurend; vandaag de dag verwachten de klanten snelheid en eenvoud. Om dit 'always-on' bestaan te ondersteunen, is een gepersonaliseerde, kant-en-klaar beschikbare, consistente, betekenisvolle, makkelijke en veilige klantervaring, ongeacht het kanaal, vereist om een sterke klantenbinding te bekomen. Met de eenwording onder een fris en wereldwijd erkend merk wordt het streven van het bedrijf naar duurzame groei en voortdurende toewijding aan het leveren van innovatieve oplossingen versterkt.
Deze verandering symboliseert de realisatie van de nieuwe organisatie die in januari 2019 werd aangekondigd. De toegewijde professionals van Quadient helpen bedrijven een betere band te smeden met hun klanten via een groeiend aantal kanalen en dankzij de vier voornaamste oplossingen: Customer Experience Management; Business Process Automation; Mail Related Solutions; en Parcel Locker Solutions. Quadient is vastbesloten om een hoog serviceniveau te blijven bieden aan haar klanten, partners en leveranciers.
Quadient is een inventieve naam die zich toespitst op de belangrijkste elementen die bepalend zijn voor de klantrelaties vandaag de dag - vanaf het moment dat een consument voor het eerst in contact komt met een organisatie tot het moment dat hij of zij een product of dienst ontvangt. Daarnaast onthulde het bedrijf een nieuw logo en een nieuwe slogan, "Because connections matter". Deze weerspiegelt de merkvisie om de drijvende kracht te zijn achter 's werelds meest betekenisvolle klantervaringen. Quadient heeft een bewezen track record voor het ontwikkelen, implementeren en ondersteunen van betrouwbare oplossingen.
De uitrol van de nieuwe merkidentiteit begint op 23 september 2019.
Voor meer informatie over Quadient, ga naar quadient.com/connections.